Közterületi Média a Magyar Marketing Szövetség új tagja2018. 07. 16.

Gyorsuló világunkban meg kell ragadni azt a megfelelő időszakot, amikor reklámüzenetünket eljuttatjuk a célcsoportunkhoz. Ezért ennek az alkalomnak emlékezetesnek kell lennie és lehetőleg olyan élethelyzetben kell megtörténnie ahol, és amikor a fogyasztóink számára a legmegfelelőbb.

Nagy felületen, egyszerű, de maradandó üzenetek, amelyek tömegekhez jutnak el –  ez a közterületi média.

Tárczy Ferencet, az Index Kommunikációs Kft. (kozteruletimedia.hu) ügyvezetőjét kértük, hogy mutassa be cégük tevékenységét.

Az Index Kommunikációs Kft. 2003-ban alakult, 100%-ban magyar tulajdonú vállalat. Korábban szakmai telefonkönyvek (Yellow Pages) kiadásával foglalkoztunk, de az internet terjedésével, létjogosultságukat vesztették ezek a kiadványok. Mivel szorosan kapcsolódtunk a reklámszakmához, ezért azon a területen maradva indítottuk el közterületi és online divíziónkat.

Ügynökségként médiatervezésre és médiavásárlásra specializálódtunk, de ma már médiatulajdonosként is jelen vagyunk a közterületi piacon.

 Az online hirdetési lehetőségek terjedésével sokan szkeptikusak a közterületen megjelenő hirdetések hatékonyságával kapcsolatban. Mi másképp látjuk és a legjobb példa erre a Google budapesti hirdetése, amely a 4-6 –os villamoson megjelent.
A közterületi média a XXI. század utolsó tömegmédiája mely széles tömegek elérésére képes, amellett, hogy jól lokalizálható. Ezt bizonyítja a politikai pártok hirdetéseinek jelenléte is a közterületen.

 

Milyen jellegű kampányokat terveztek?

Számunkra legfontosabb egy kampány tervezésekor, hogy megismerjük ügyfeleink céljait és elvárásait. A saját piaci szegmensüket, termékeiket, szolgáltatásaikat Ők ismerik a legjobban. Mi a marketing részét tesszük mellé, amivel segítjük partnereinket céljaik elérésében. Általában átfogó médiamix használatával tudjuk elérni és aktivizálni célcsoportjukat. Google minősített partnerként nagyon jó látni az általunk megvalósított online és közterületi kampányok egymásra gyakorolt hatását. A szinergiákat kihasználva költséghatékonyan tudunk jó eredményeket elérni.

Mi adta az apropóját a Szövetséghez való csatlakozáshoz?

Elérkeztünk ahhoz az időszakhoz, amikor már fontosnak tartjuk a szakmánkkal releváns szakmai szervezetekhez és szövetségekhez való csatlakozást. 2 éve tagjai vagyunk a Reklámszövetségnek azon belül is az out of home (közterület) tagozatnak. A reklámszakmát az utóbbi időben nagyon sok külső szabályozás éri ezért is fontos az összefogás szakmai tapasztalatok megosztása a piac szereplőivel. A marketing szoros kapcsolatban van a reklámmal ezért csatlakoztunk most a Marketing Szövetséghez is. Szeretnénk mi is hozzájárulni az iparág közös fejlesztéséhez. Nagyon fontosnak tartjuk a mai felgyorsult világban a tudásmegosztást, amely mindannyiunk számára értéket teremt, és az egész gazdaságra pozitív hatással bír.

Kik képezik az ügyfélkörötöket? 

Az ügyfeleink között megtalálhatóak multi cégek, de kisebb vállalkozások is. Az egyik véglet egy kedves születésnapos plakát tervezése, kihelyezése, amivel maradandó élményt szereztünk az ünnepeltnek és a megrendelőnek. A másik pedig egy komplex online és közterületi kampány lebonyolítása. Itt nem szeretnék egyik ügyfelünket sem név szerint kiemelni, mert bántó lenne annak, akit nem említünk meg. Számunkra minden ügyfél egyaránt fontos.

Milyen terveitek vannak a közeljövőben?

Sok-sok tervünk van. Fejlesztjük szoftvereinket, melyekkel hatékonyabb kampányokat tudunk alkotni. Bővítjük csapatunkat, külső belső képzéseket szervezünk kollégáinknak, hogy professzionálisabban tudjuk ügyfeleinket kiszolgálni. Bővítjük termék portfóliónkat is. Növeljük mobil eszköz flottánkat, melyek óriásplakát és citylight felépítménnyel rendelkeznek. A mobil eszközök óriási előnye, hogy a legforgalmasabb helyeken is meg tudnak jelenni, és mobilitásukból adódóan sokkal figyelemfelkeltőbbek egy statikus plakáthoz képest.

Az év második felében pedig előrukkolunk egy új fejlesztéssel is, amiről még nem szeretnék beszélni.

Természetesen sokáig semmi sem marad titokban, a Marketing Summit Hungary-n minden kiderül.
Bővebb információ:
kozteruletimedia.hu
jarmureklam.com
epulethalo.com

További hírek

Hívjon minket!
Írjon nekünk!