Megváltozik a közterületesek neve2013. 04. 15.

Megváltozik a Magyar Közterületi Média Szövetség neve, a jövőben Out Of Home Hungary Egyesületnek hívják őket.

Megváltozik a Magyar Közterületi Média Szövetség neve, a jövőben Out Of Home Hungary Egyesületnek (OOHH) hívják őket – jelentette be Szelei Szilárd, az Epamedia vezérigazgatója, a szövetség nemrég megválasztott, új elnöke, a Médiapiac szaklap konferenciáján, Tapolcán.

Az új név új koncepciót is takar, ezzel a korábban elsősorban közterületi médiacégeket tömörítő szövetség nyitni kíván a más out of home médiafelületeket értékesítő cégek felé. Az OOHH főbb területei: óriásplakát, citylight, ambient, digital signage, indoor.

A név- és koncepcióváltás azt is eredményezi, hogy az idei, 2013-as reklámpiaci adatokat majd a OOHH az ambient tagozat adataival közösen szolgáltatja, vagyis a korábbi, 2012-es közterületi adatok nem lesznek majd összehasonlíthatóak az új kalkulációval.

Szelei Szilárd és Hantosi Bálint, az Ipsos közterületi felelőse a bejelentés után ismertették a közterületi piac 2012-es trendjeit és számait.

(forrás: Kreatív Online)

További hírek

Hívjon minket!
Írjon nekünk!