Országos Hankook kampány2013. 08. 29.
Egyéves, országos atl-kampányt indított a Hankook Tire rácalmási gyára, kampány 2013.07.15-és 2014.07.15 között fut. Egyik leglátványosabb megjelenésük, a a budapesti Petőfi-híd budai hídfőjénél, a Budapesti Műszaki Egyetem épületén található óriás épületháló. A cég közleménye szerint a felület 923 négyzetméter, ami jelenleg az ország egyik legnagyobb reklámfelületének számít. A BME épületen kívül országszerte még további 5 helyszínen találkozhatunk a Hankook reklámokkal, amelyek a budapesti Ferihegyi út és Vak Bottyán u. találkozásánál, és vidéki nagyvárosokban, Kecskeméten, Miskolcon, Szegeden és Győrben találhatóak. A felütek mérete 33,5 és 104 négyzetméter közöttiek.
A kampány célja a munkáltatói márkaépítés és ismertség növelése Magyarországon, a vállalat májusban jelentette be a 3. beruházási ütemet. A Hankook ezzel az eddigi éves 12 millióról éves szinten 17 millió abroncs legyártására kívánja növelni gyártókapacitását, ezáltal további 950 munkahelyet biztosít a jövőben a cég a jelenlegi, több mint 2000 alkalmazott mellett.
A reklámfelület üzenete: „Bízd ránk magad!”, ezzel a magyarországi minőségi gyártásra utal, amelynek a munkavállalók felé is közvetített üzenete van. A plakát képi világa a túraautó versenysorozat, a DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) elemeit használja fel, mert a verseny a vállalat gumiabroncs technológiájára fog támaszkodni a következő, 2014-ben kezdődő hároméves időszakban. A DTM résztvevői 2016-ig biztosan a Hankook „Ventus” gumiabroncs-sorozatával fognak versenyezni.
A Hankook Tire reklámkampányának kivitelezője a Katand ARG reklámügynökség.
(forrás: Kreatív Online)